Iskolapszichológus

Rendelési idő:

Hétfő: 8-14 óráig

Szerda: 8-14óráig 

Helyszín: 1.emelet 34-es szoba

Érdeklődni és időpontot kérni az alábbi e-mail címen keresztül lehet:

Email: annahernadi@gmail.com

Az alábbi problémákkal lehet hozzám fordulni:

  • a gyermek nem teljesít úgy, ahogy az a képességei alapján elvárható lenne
  • családi krízishelyzet miatt lelki támogatást igényel
  • nem érzi jól magát az osztályban, nehezen illeszkedik be
  • elégedetlen önmagával, teljesítményével, külsejével
  • szorong, nehezen szólal meg
  • indulatos, könnyen keveredik konfliktushelyzetbe
  • mindig fáradt, lehangolt
  • sokat beteg, aminek nem találják egészségügyi okát.

Az iskolapszichológus segítségét a szülőn kívül, a pedagógus és a gyermek maga is kérheti. Igyekszem a tanárokkal és szülőkkel partneri viszonyt kialakítva, támogatást nyújtani a diákok magatartási, beilleszkedési, teljesítménybeli és továbbtanulással kapcsolatos problémáinak megoldásában. Szükség esetén közvetítő szerepet is betöltök, hidat képezve a tanár-diák és szülő-gyermek közti konfliktus helyzetek megoldásában. A kompetencia határaimon kívül eső problémák orvoslásához a nevelési tanácsadó segítségét kérem, és szükség esetén közvetítek az iskola és a terápiát/fejlesztést végző szakember/intézmény közt.

Az egyéni foglalkozásokon alkalmazott módszereimet a gyermekek személyiségéhez és problémájához alkalmazkodva választom meg. Az egyéni foglalkozások keretében a kisebbekkel főként játék- és művészetterápiás eszközökkel dolgozom, a nagyobbak számára támogató, én-erősítő, önismeret fejlesztő beszélgetésekkel és pszicho-edukációval segítek problémáik megoldásában.

A pedagógusok illetve a szülők kérésére csoportos foglalkozásokat is vállalok, az osztályfőnökkel együttműködésben: közösségépítés, iskolai kortársbántalmazás megelőzés, tehetséggondozó önismereti csoport, tanulastechnika, lelki egészségvédelem témakörökben.

A gyermekkel való pszichológiai foglalkozást minden esetben szülőkonzultáció előz meg, melyre az alábbi e-mail címen lehet időpontot egyeztetni:

Hernádi Anna (tanácsadó szakpszichológus, integratív gyermekterapeuta tréning foglalkozásvezető)

Választható egyházak elérhetősége

A választható egyházak elérhetősége a gombra kattintva letölthető PDF formátumban:

Tanári lista

Név Szakképzettsége, milyen szakra képesített Iskolai végzettsége Tanított osztályok
Altsach Alexandra magyar-történelem

6.b osztályfőnök

egyetem 5.a. 5.b. 6.a. 6.b. 7.a. 7.b. 8.a. 8.b.
Barnáné Hubai Katalin Tanító – ének szakos tanár

(1.a. osztályfőnök)

egyetem, Mesterpedagógus 1.a. 5.b.
Bartháné Tóth Tünde Róza

Intézményvezető

Tanító, tanár – angol, etika egyetem 6.b.
Dr. Szászné Tihanyi Beáta tanító főiskola 3.a. 4.a. 5.a. 5.b. 6.a 6.b.
Firényi Klára tanító főiskola 2.a.

egyéni foglalkozások

Fodor Istvánné tanár főiskola 1.a. 5.a 6.a 7.b 8.b

egyéni foglalkozások

Gáchné Rácz Éva tanár főiskola 7.a. 7.b. 8.a 8.b.
Garami Annamária

Intézményvezető-helyettes

tanár

8.a osztályfőnök

főiskola 4.b. 8.a.
Gyurkovics Anna tanár egyetem 7.a. 7.b. 8.a 8.b.
Horváthné Bódis Erika Katalin tanár főiskola 1.a. 4.b.
Kelemen András

Természettudományi munkaközösség vezetője

tanár

(7.a. osztályfőnök)

főiskola 5.a. 5.b. 6.a. 6.b. 7.a. 7.b. 8.a 8.b.
Kelemenné Bacsóka Katalin Zsuzsanna

Osztályfőnöki munkaközösség vezetője

tanár

(5.a. osztályfőnök)

főiskola 5.a. 5.b. 6.a. 6.b. 7.a. 7.b. 8.a 8.b.
Kovácsi Petra tanító főiskola 5.a. 5.b. 6.a. 6.b.
Madarasi Dóra tanár egyetem 6.a. 6.b. 7.a. 7.b.
Margetán Rebeka tanító

(4.a. osztályfőnök)

főiskola 4.a. 5.a.
Nádasy Bence tanár egyetem 8.b.
Németh Zsuzsanna tanár egyetem 3.a. 4.a.4.b. 5.a. 5.b. 6.a. 6.b. 7.a. 7.b. 8.a 8.b.
Nyitrai Péter Viktor

Intézményvezető-helyettes

tanító, tanár Főiskola, Mesterpedagógus 5.a. 5.b. 6.a. 6.b. 7.a. 7.b. 8.a 8.b.
Palkó Klára tanár egyetem 6.a. 6.b. 7.a. 7.b. 8.a 8.b.
Pálmai Anna Mária tanító főiskola 4.a.
Pásztor-Keszthelyi Ágnes Mária

Alsó tagozatos munkaközösség vezetője

tanító

3.a osztályfőnök

Főiskola, Mesterpedagógus 3.a.
Révészné Karászi Gabriella tanító főiskola tartósan távol
Schán Viktória tanár egyetem 6.b. 7.a. 7.b. 8.a 8.b.
Sengáné Nagy Anikó

Idegen nyelvi munkaközösség vezetője

tanár egyetem 3.a. 4.a. 5.a. 6.a. 6.b. 7.a. 8.b.
Szakály György tanár főiskola 3.a. 4.a. 5.a. 5.b. 6.a. 7.a. 7.b. 8.a 8.b.
Szemán Anna Éva tanár

6.a osztályfőnök

főiskola 3.a. 6.a.
Tóth Emese

Humán munkaközösség vezetője

tanító, tanár

7.b osztályfőnök

egyetem 4.a. 5.a. 5.b. 6.a. 6.b. 7.a.
Tóth-Hajnal Evelin tanító

2.a osztályfőnök

főiskola 2.a. 5.b.
Vandornyik Attila tanár

8.b osztályfőnök

egyetem 8.a 8.b.
Vincze Viktória tanító

4.b osztályfőnök

főiskola 4.b. 6.a. 6.b.
Zsiros Erzsébet tanár

5.b osztályfőnök

főiskola 1.a. 3.a. 4.a. 5.a. 5.b. 7.b.

Technikai személyzet

Feladatkör Álláshely Szakképzettsége Iskolai végzettsége
Pedagógiai asszisztens 1 személyügyi- humán szervező főiskola
Könyvtáros 1 könyvtáros főiskola
Iskolatitkár 1 igazgatási ügyintéző érettségi
Karbantartó 1 villanyszerelő érettségi
Rendszergazda 1 rendszergazda OKJ

Osztályaink létszáma

A 2022/2023-as tanévben az iskolai osztályaink:

Osztály Létszám
1. a 28
2. a 29
3. a 24
3. b 19
4. a 21
4. b 20
5. a 21
5. b 22
6. a 30
6. b 28
7. a 17
7. b 19
8. a 22
8. b 14

A fenntartó által engedélyezett osztályok száma: 16 

A fenntartó által engedélyezett csoportok száma:

– 3. évfolyamtól angol nyelv csoportbontásban

– 4. évfolyamtól informatika és digitális kultúra tantárgy csoportbontásban

– 5. évfolyamtól a technika tantárgy csoportbontásban

Iskolai logopédus

Fővárosi Pedagógiai Szakszolgálat XII. kerületi Tagintézménye

Kompetenciamérés eredményei

Az országos mérés eredményei:

Országos átlag Iskolánk átlaga
Év Mérésben résztvevő osztály Szövegértés Matematika Szövegértés Matematika
2001 5. osztály 490 490 578 547
2003. 6. osztály 500 500 589 597
2004. 8. osztály 500 500 557 560
2004. 6. osztály 509 505 584 579
2007. 8. osztály 497 491 601 581
2008. 8. osztály 506 497 601 589
2008. 6. osztály 499 519 580 588
2009 8. osztály 502 484 555 537
2009 6. osztály 513 489 589 599
2010 8. osztály 1583 1622 1686 1717
2010 6. osztály 1483 1498 1652 1643
2011 8. osztály 1577 1601 1765 1779
2011 6. osztály 1465 1486 1572 1610
2012 8. osztály 1567 1612 1700 1821
2012 6. osztály 1472 1489 1590 1567
2013 8. osztály 1555 1620 1678 1790
2013 6. osztály 1497 1489 1627 1718
2014 8. osztály 1557 1617 1682 1676
2014 6. osztály 1481 1491 1722 1669
2015 8. osztály 1567 1617 1753 1895
2015 6. osztály 1488 1497 1704 1754
2016 8. osztály 1568 1597 1777 1782
2016 6. osztály 1494 1486 1656 1687
2017 8. osztály 1571 1612 1784 1871
2017 6. osztály 1503 1497 1658 1629
2018 8. osztály 1602 11614 1711 1800
2018 6. osztály 1492 1499 1632 1647
2019 8. osztály 1608 1624 1736 1777
2019 6. osztály 1499 1495 1675 1692
2020 8. osztály Elmaradt Elmaradt Elmaradt Elmaradt
2020 6. osztály Elmaradt Elmaradt Elmaradt Elmaradt
2021 8. osztály 1590 1609 1703 1802
2021 6. osztály 1478 1468 1605 1630

Részletesebben tájékozódhat: www.kir.hu/okmfit oldalon. (iskolánk OM azonosítója: 035006)

Pedagógiai- szakmai ellenőrzés megállapításai- Tanfelügyelet

Pedagógiai- szakmai ellenőrzés megállapításai itt érhetőek el.

Továbbtanulási mutatók

Középiskolai továbbtanulási mutatók százalékos megoszlásban:

Tanév Gimnázium (%) Szakközépiskola(%) Szakmunkásképző(%)
2001/02 72,5 17,2 10,3
2002/03 79,2 20,8
2003/04 92,8 7,2
2004/05 75 21 3
2005/06 90,9 6,8 2,3
2006/07 81,1 18,9
2007/08 90 10
2008/09 83,3 16,6
2009/10 78,4 21,6
2010/11 90 10
2011/12 84,6 15,4
2012/13 87 13
2013/14 81 19
2014/15 94,4 0 5,6
2015/16 88 12
2016/17 96,5 3,5
2017/18 90,7 9,3
2018/19 97 3
2019/20 89 11
2020/21 100
2021/22 85 15

Diákjaink eredményei a középiskola 9. évfolyamán

Volt 8. osztályosaink eredményei a középiskola 9. évfolyamán

Tantárgy Javított vagy tartotta (%) Rontott (%)
Magyar irodalom 77 22
Magyar nyelv 77 22
Történelem 80 20
Matematika 77 22
Ének 75 25
Testnevelés 89 11
Földrajz 100 0
Kémia 75 25
Fizika 75 25
Vizuális kultúra 75 25
Biológia 75 25
Angol 88 12

Idegen nyelvi mérés

Az Oktatási Hivatal előírása alapján iskolánk 6. és 8. évfolyamos tanulói angol nyelvi mérésen vesznek részt minden év májusában. A mérés az egész országban azonos időpontban, azonos körülmények között, azonos feladatokkal zajlik.

Az idegen nyelvi mérés célja a használható nyelvtudás mérése. Ezért a mérés feladatainak középpontjában nem a nyelvi forma, hanem a nyelvi jelentés áll; a feladatok a valós nyelvhasználathoz hasonló helyzetek elé állítják a diákokat. A feladatsorokban felhasznált szövegek autentikus, autentikushoz közeli vagy autentikus forrásból adaptált szövegek.

A feladatok témakörei figyelembe veszik az életkori sajátosságokat, igazodnak a korosztály ismereteihez, érdeklődési köréhez. 6. évfolyamon a mérés az A1 szintnek, 8. évfolyamon a mérés A2 szintnek felel meg.

Az idegen nyelvi mérés tesztfüzetei két részből állnak: olvasott szöveg és hallott szöveg értését mérő feladatokból. A diákok teljesítményének értékelése a két mért képességből együttesen történik; ahhoz, hogy a megfelelő szintet teljesítsék minimum 60%-ot kell elérniük.

A mérésről további információkat itt olvashatnak:

https://www.oktatas.hu/pub_bin/dload/kozoktatas/…

Év Évfolyam országos átlag országosan legalább 60%-ot elérők aránya iskolai átlag iskolánkban legalább 60%-ot elérők aránya
2017. május 6. évfolyam 73,3 % 78,1 % 90,2 % 98,4 %
2017. május 8. évfolyam 70,25 % 67,7 % 89,2 % 96,4 %
2018. május 6. évfolyam 66,3 % 64,9 % 81,8 % 97,6 %
2018. május 8. évfolyam 66,25 % 60,6 % 92,8 % 97,3 %
2019. május 6. évfolyam 81,3 % 89,9 % 93,9 % 100 %
2019. május 8. évfolyam 73,75 % 74,4 % 92,3 % 97,7 %
2020. május 6. évfolyam
2020. május 8. évfolyam
2021. május 6. évfolyam feldolgozás alatt feldolgozás alatt 86 % 100 %
2021. május 8. évfolyam feldolgozás alatt feldolgozás alatt 94 % 95.8 %

Intézményi lemorzsolódás

Évek óta nincs évismétlés iskolánkban.