Tartalomjegyzék
- Iskolapszichológus
- Választható egyházak elérhetősége
- Tanári lista
- Technikai személyzet
- Osztályaink létszáma
- Iskolai logopédus
- Kompetenciamérés eredményei
- Pedagógiai- szakmai ellenőrzés megállapításai- Tanfelügyelet
- Diákjaink eredményei a középiskola 9. évfolyamán
- Idegen nyelvi mérés
- Intézményi lemorzsolódás
- Osztályozó vizsgák időpontjai a 2024/2025-ös tanévben
- Általános Iskolák felvételi körzetének tervezete – XII. Kerület
Iskolapszichológus
Rendelési idő:
Hétfő: 8-14 óráig
Szerda: 8-14óráig
Helyszín: 1.emelet 34-es szoba
Érdeklődni és időpontot kérni az alábbi e-mail címen keresztül lehet:
Email: annahernadi@gmail.com
Az alábbi problémákkal lehet hozzám fordulni:
- a gyermek nem teljesít úgy, ahogy az a képességei alapján elvárható lenne
- családi krízishelyzet miatt lelki támogatást igényel
- nem érzi jól magát az osztályban, nehezen illeszkedik be
- elégedetlen önmagával, teljesítményével, külsejével
- szorong, nehezen szólal meg
- indulatos, könnyen keveredik konfliktushelyzetbe
- mindig fáradt, lehangolt
- sokat beteg, aminek nem találják egészségügyi okát.
Az iskolapszichológus segítségét a szülőn kívül, a pedagógus és a gyermek maga is kérheti. Igyekszem a tanárokkal és szülőkkel partneri viszonyt kialakítva, támogatást nyújtani a diákok magatartási, beilleszkedési, teljesítménybeli és továbbtanulással kapcsolatos problémáinak megoldásában. Szükség esetén közvetítő szerepet is betöltök, hidat képezve a tanár-diák és szülő-gyermek közti konfliktus helyzetek megoldásában. A kompetencia határaimon kívül eső problémák orvoslásához a nevelési tanácsadó segítségét kérem, és szükség esetén közvetítek az iskola és a terápiát/fejlesztést végző szakember/intézmény közt.
Az egyéni foglalkozásokon alkalmazott módszereimet a gyermekek személyiségéhez és problémájához alkalmazkodva választom meg. Az egyéni foglalkozások keretében a kisebbekkel főként játék- és művészetterápiás eszközökkel dolgozom, a nagyobbak számára támogató, én-erősítő, önismeret fejlesztő beszélgetésekkel és pszicho-edukációval segítek problémáik megoldásában.
A pedagógusok illetve a szülők kérésére csoportos foglalkozásokat is vállalok, az osztályfőnökkel együttműködésben: közösségépítés, iskolai kortársbántalmazás megelőzés, tehetséggondozó önismereti csoport, tanulastechnika, lelki egészségvédelem témakörökben.
A gyermekkel való pszichológiai foglalkozást minden esetben szülőkonzultáció előz meg, melyre az alábbi e-mail címen lehet időpontot egyeztetni:
Hernádi Anna (tanácsadó szakpszichológus, integratív gyermekterapeuta tréning foglalkozásvezető)
Tanári lista
Név | Szakképzettsége, milyen szakra képesített | Iskolai végzettsége | Tanított osztályok |
Altsach Alexandra | magyar-történelem | egyetem | |
Barnáné Hubai Katalin | Tanító – ének szakos tanár
(2.a. osztályfőnök) |
egyetem, Mesterpedagógus | |
Firényi Klára | tanító | főiskola | |
Fodor Istvánné | tanár | főiskola | |
Gyurkovics Anna | tanár | egyetem | |
Horváthné Bódis Erika Katalin | tanár | főiskola | |
Kelemen András
Természettudományi munkaközösség vezetője |
tanár
(8.a. osztályfőnök) |
főiskola | |
Kelemenné Bacsóka Katalin Zsuzsanna
Osztályfőnöki munkaközösség vezetője |
tanár
(6.a. osztályfőnök) |
főiskola | |
Kovácsi Petra | tanító | főiskola | |
Kovács Ádám | tanár | ||
Madarasi Dóra | tanár | egyetem | |
Margetán Rebeka | tanító
(5.a. osztályfőnök) |
főiskola | |
Nádasy Bence | tanár | egyetem | |
Németh Zsuzsanna | tanár | egyetem | |
Nyitrai Péter Viktor
mb. intézményvezető |
tanító, tanár | Főiskola, Mesterpedagógus | |
Pásztor-Keszthelyi Ágnes Mária
Alsó tagozatos munkaközösség vezetője |
tanító
3.a osztályfőnök |
Főiskola, Mesterpedagógus | |
Rácz Márk | tanár | ||
Révészné Karászi Gabriella | tanító | tartósan távol | |
Schán Viktória | tanár | egyetem, tartósan távol | |
Sengáné Nagy Anikó | tanár | egyetem | |
Szakály György | tanár | főiskola | |
Szalma Ágnes Mária | |||
Dr. Szászné Tihanyi Beáta | tanító | főiskola | |
Szemán Anna Éva | tanár | főiskola | |
Tóth Emese
Humán munkaközösség vezetője |
tanító, tanár
8.b osztályfőnök |
egyetem | |
Tóth-Hajnal Evelin | tanító
3.a osztályfőnök |
főiskola | |
Vágó Tamás Intézményvezető-helyettes | tanár | főiskola | |
Vandornyik Attila | tanár
7.a osztályfőnök |
egyetem | |
Vincze Viktória | tanító
1.a osztályfőnök |
főiskola | |
Zsiros Erzsébet | tanár
6.b osztályfőnök |
főiskola | |
Technikai személyzet
Feladatkör | Álláshely | Szakképzettsége | Iskolai végzettsége |
Pedagógiai asszisztens | 1 | személyügyi- humán szervező | főiskola |
Könyvtáros | 1 | könyvtáros | főiskola |
Iskolatitkár | 1 | igazgatási ügyintéző | érettségi |
Karbantartó | 1 | villanyszerelő | érettségi |
Rendszergazda | 1 | rendszergazda | OKJ |
Osztályaink létszáma
A 2022/2023-as tanévben az iskolai osztályaink:
Osztály | Létszám |
1. a | 28 |
2. a | 29 |
3. a | 24 |
3. b | 19 |
4. a | 21 |
4. b | 20 |
5. a | 21 |
5. b | 22 |
6. a | 30 |
6. b | 28 |
7. a | 17 |
7. b | 19 |
8. a | 22 |
8. b | 14 |
A fenntartó által engedélyezett osztályok száma: 16
A fenntartó által engedélyezett csoportok száma:
– 3. évfolyamtól angol nyelv csoportbontásban
– 4. évfolyamtól informatika és digitális kultúra tantárgy csoportbontásban
– 5. évfolyamtól a technika tantárgy csoportbontásban
Iskolai logopédus
Fővárosi Pedagógiai Szakszolgálat XII. kerületi Tagintézménye
Kompetenciamérés eredményei
Az országos mérés eredményei:
Országos átlag | Iskolánk átlaga | ||||
Év | Mérésben résztvevő osztály | Szövegértés | Matematika | Szövegértés | Matematika |
2001 | 5. osztály | 490 | 490 | 578 | 547 |
2003. | 6. osztály | 500 | 500 | 589 | 597 |
2004. | 8. osztály | 500 | 500 | 557 | 560 |
2004. | 6. osztály | 509 | 505 | 584 | 579 |
2007. | 8. osztály | 497 | 491 | 601 | 581 |
2008. | 8. osztály | 506 | 497 | 601 | 589 |
2008. | 6. osztály | 499 | 519 | 580 | 588 |
2009 | 8. osztály | 502 | 484 | 555 | 537 |
2009 | 6. osztály | 513 | 489 | 589 | 599 |
2010 | 8. osztály | 1583 | 1622 | 1686 | 1717 |
2010 | 6. osztály | 1483 | 1498 | 1652 | 1643 |
2011 | 8. osztály | 1577 | 1601 | 1765 | 1779 |
2011 | 6. osztály | 1465 | 1486 | 1572 | 1610 |
2012 | 8. osztály | 1567 | 1612 | 1700 | 1821 |
2012 | 6. osztály | 1472 | 1489 | 1590 | 1567 |
2013 | 8. osztály | 1555 | 1620 | 1678 | 1790 |
2013 | 6. osztály | 1497 | 1489 | 1627 | 1718 |
2014 | 8. osztály | 1557 | 1617 | 1682 | 1676 |
2014 | 6. osztály | 1481 | 1491 | 1722 | 1669 |
2015 | 8. osztály | 1567 | 1617 | 1753 | 1895 |
2015 | 6. osztály | 1488 | 1497 | 1704 | 1754 |
2016 | 8. osztály | 1568 | 1597 | 1777 | 1782 |
2016 | 6. osztály | 1494 | 1486 | 1656 | 1687 |
2017 | 8. osztály | 1571 | 1612 | 1784 | 1871 |
2017 | 6. osztály | 1503 | 1497 | 1658 | 1629 |
2018 | 8. osztály | 1602 | 11614 | 1711 | 1800 |
2018 | 6. osztály | 1492 | 1499 | 1632 | 1647 |
2019 | 8. osztály | 1608 | 1624 | 1736 | 1777 |
2019 | 6. osztály | 1499 | 1495 | 1675 | 1692 |
2020 | 8. osztály | Elmaradt | Elmaradt | Elmaradt | Elmaradt |
2020 | 6. osztály | Elmaradt | Elmaradt | Elmaradt | Elmaradt |
2021 | 8. osztály | 1590 | 1609 | 1703 | 1802 |
2021 | 6. osztály | 1478 | 1468 | 1605 | 1630 |
2022 | 8. osztály | 1535 | 1602 | 1654 | 1726 |
2022 | 6. osztály | 1475 | 1493 | 1602 | 1620 |
2023 | 8. osztály | 1488 | 1558 | ||
2023 | 6. osztály | 1467 | 1511 |
Részletesebben tájékozódhat: www.kir.hu/okmfit oldalon. (iskolánk OM azonosítója: 035006)
Pedagógiai- szakmai ellenőrzés megállapításai- Tanfelügyelet
Pedagógiai- szakmai ellenőrzés megállapításai itt érhetőek el.
Továbbtanulási mutatók
Középiskolai továbbtanulási mutatók százalékos megoszlásban:
Tanév | Gimnázium (%) | Szakközépiskola(%) | Szakmunkásképző(%) |
2001/02 | 72,5 | 17,2 | 10,3 |
2002/03 | 79,2 | 20,8 | |
2003/04 | 92,8 | 7,2 | |
2004/05 | 75 | 21 | 3 |
2005/06 | 90,9 | 6,8 | 2,3 |
2006/07 | 81,1 | 18,9 | |
2007/08 | 90 | 10 | |
2008/09 | 83,3 | 16,6 | |
2009/10 | 78,4 | 21,6 | |
2010/11 | 90 | 10 | |
2011/12 | 84,6 | 15,4 | |
2012/13 | 87 | 13 | |
2013/14 | 81 | 19 | |
2014/15 | 94,4 | 0 | 5,6 |
2015/16 | 88 | 12 | |
2016/17 | 96,5 | 3,5 | |
2017/18 | 90,7 | 9,3 | |
2018/19 | 97 | 3 | |
2019/20 | 89 | 11 | |
2020/21 | 100 | ||
2021/22 | 85 | 15 |
Diákjaink eredményei a középiskola 9. évfolyamán
Volt 8. osztályosaink eredményei a középiskola 9. évfolyamán
Tantárgy | Javított vagy tartotta (%) | Rontott (%) |
Magyar irodalom | 77 | 22 |
Magyar nyelv | 77 | 22 |
Történelem | 80 | 20 |
Matematika | 77 | 22 |
Ének | 75 | 25 |
Testnevelés | 89 | 11 |
Földrajz | 100 | 0 |
Kémia | 75 | 25 |
Fizika | 75 | 25 |
Vizuális kultúra | 75 | 25 |
Biológia | 75 | 25 |
Angol | 88 | 12 |
Idegen nyelvi mérés
Az Oktatási Hivatal előírása alapján iskolánk 6. és 8. évfolyamos tanulói angol nyelvi mérésen vesznek részt minden év májusában. A mérés az egész országban azonos időpontban, azonos körülmények között, azonos feladatokkal zajlik.
Az idegen nyelvi mérés célja a használható nyelvtudás mérése. Ezért a mérés feladatainak középpontjában nem a nyelvi forma, hanem a nyelvi jelentés áll; a feladatok a valós nyelvhasználathoz hasonló helyzetek elé állítják a diákokat. A feladatsorokban felhasznált szövegek autentikus, autentikushoz közeli vagy autentikus forrásból adaptált szövegek.
A feladatok témakörei figyelembe veszik az életkori sajátosságokat, igazodnak a korosztály ismereteihez, érdeklődési köréhez. 6. évfolyamon a mérés az A1 szintnek, 8. évfolyamon a mérés A2 szintnek felel meg.
Az idegen nyelvi mérés tesztfüzetei két részből állnak: olvasott szöveg és hallott szöveg értését mérő feladatokból. A diákok teljesítményének értékelése a két mért képességből együttesen történik; ahhoz, hogy a megfelelő szintet teljesítsék minimum 60%-ot kell elérniük.
A mérésről további információkat itt olvashatnak:
https://www.oktatas.hu/pub_bin/dload/kozoktatas/…
Év | Évfolyam | országos átlag | országosan legalább 60%-ot elérők aránya | iskolai átlag | iskolánkban legalább 60%-ot elérők aránya |
2017. május | 6. évfolyam | 73,3 % | 78,1 % | 90,2 % | 98,4 % |
2017. május | 8. évfolyam | 70,25 % | 67,7 % | 89,2 % | 96,4 % |
2018. május | 6. évfolyam | 66,3 % | 64,9 % | 81,8 % | 97,6 % |
2018. május | 8. évfolyam | 66,25 % | 60,6 % | 92,8 % | 97,3 % |
2019. május | 6. évfolyam | 81,3 % | 89,9 % | 93,9 % | 100 % |
2019. május | 8. évfolyam | 73,75 % | 74,4 % | 92,3 % | 97,7 % |
2020. május | 6. évfolyam | – | – | – | – |
2020. május | 8. évfolyam | – | – | – | – |
2021. május | 6. évfolyam | feldolgozás alatt | feldolgozás alatt | 86 % | 100 % |
2021. május | 8. évfolyam | feldolgozás alatt | feldolgozás alatt | 94 % | 95.8 % |